اسب ها

پیشانی اسب ها تا روز رستاخیز جایگاه خیر و برکت است

اسب ها

پیشانی اسب ها تا روز رستاخیز جایگاه خیر و برکت است

مجموعه ای از عکس های رودریگو پسوا

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر یادتون نره!!!

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سروش باستانی یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ب.ظ http://horsejumpers.blogfa.com

با سلام وعرض خسته نباشید.وبلاگ بسیار خوب و اموزنده ای دارید.من هم خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم. موفق باشید

علیرضا شهبازی دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ق.ظ http://Myhorses.blogfa.com

سلام سینا جان من تقریباً 11 سال هست که سواری می کنم البته از سال 83 به بعد جسته گریخته..سوار مو از باشگاه سوارکاری نیاوران درست وسط پارک شروع کردم که الان جمع شده و شده فرهنگسرا و بعد هم گیشا و کلاک و نوروزاباد و سیاه پوش و دوباره نوروزاباد .....
درس یکم از کارو زندگی انداخت ما رو ..پرش رو به طور حرفه ای خیر چون بیشتر علاقه به ترین کردن اسب و آموزش دادن دارم اما در مسابقات اسب مبتدی زیاد شرکت کردم و اسب پروندم یکبار هم رده ائی...و قصد دارم پرش رو به طور حرفه ای بعد از گذروندن دوره های آموزشی شروع کنم چون رده مبتدی ام و پر کردم و دوست دارم اینکار رو حرفه ای ادامه بدم..انشالله که موفق و موئید باشی در پناه ح

kaveh شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ب.ظ

مرسی از سایت باحالت از مشهد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد