اسب ها

پیشانی اسب ها تا روز رستاخیز جایگاه خیر و برکت است

اسب ها

پیشانی اسب ها تا روز رستاخیز جایگاه خیر و برکت است

قهرمان جام جهانی پرش سال ۲۰۰۶

قهرمان جام جهانی پرش سال ۲۰۰۶

Marcus Ehning از آلمان با Sandro Boy قهرمان فینال جام جهانی پرش FEI  2006

مارکوس پس از پیروزی در رقابتهای پرش جام جهانی فدراسیون بین المللی سوارکاری FEI ، در یک حرکت احساساتی کم نظیر اسب خود - ساندرو بوی - را در آغوش گرفت و فریاد شادی کشید. این برد برای دومین بار درزندگی حرفه ای این سوار کار در استادیوم Putra کوالالامپور – مالزی در روز 30 آوریل 2006 نصیب وی شد.

مارکوس 32 ساله اسب خود را چنین توصیف می کند : «ساندرو بوی یک اسب باورنکردنی است ، اصلاً برایش مهم نیست که در کجا قرار دارد ، چقدر از مانع کوتاه تر است و یا با چه مانع عریضی روبروست ، او فقط می پرد و این احساس باورنکردنی است»

 

نظرات 1 + ارسال نظر
پویا جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:54 ق.ظ http://ravabet.blogsky.com

زیبا بود . درود بر شما . روز به روز بهتر هم می شه .
وبلاگتون عالیه و خیلی به دلم نشسته و دلم می خواد که اگه موافق باشید باهم تبادل لینک داشته باشیم .
نمی دونم اگه موافقید ما رو با نام ۩۞۩ لوازم خنده و شوخی ۩۞۩ به لینکهاتون اضافه کنید . چون من دلم نمی خواد که با اسمی لینکتون کنم که شاید خوشتون نیاد بنابراین منتظر می مونم تا شما خودتون بهم بگید که با چه عنوانی شما رو اضافه کنم . من منتظر پاسخ شما هستم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد