اسب ها

پیشانی اسب ها تا روز رستاخیز جایگاه خیر و برکت است

اسب ها

پیشانی اسب ها تا روز رستاخیز جایگاه خیر و برکت است

مقام های علیرضا خوشدل

علیرضا خوشدل با اسب سی کو 

علیرضا خوشدل پیر بازاری متولد سال 1346 تهران است. سوارکاری را در ابتدا نزد آقایان نصرت الله ئجدانی و محسن بهرامی و مراحل پیشرفته را در محضر عزت الله وجدانی فرا گرفت.

ایشان در سال 1376 ازدواج نمود که فعلا دارای یک پسر به نام امیر ارسلان می باشد.

مقام های کسب شده ایشان طی چندین سال فعالیت در عرصه ورزش پرش با اسب به شرح زیر می باشد:

1) سال 1367 نائب قهرمان کشور

2) سال 1368 و 1369 قهرمان کشور

3) سال 1384 مقام سوم کشور

4) سال 1385 قهرمان بزرگسالان کشور و قهرمان ارگ جدید بم

5) سال 1386 قهرمان بزرگسالان کشور.

نظرات 2 + ارسال نظر
میعاد چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:47 ب.ظ

سلام
اول از همه شروع به کار وبلاگتو تبریک مگم .
برات آرزوی موفقیت دارم.
اما...
راجع به علیرضا خوشدل (خوشگل) (;
باید بگم من عاشق پریدنشم
واقعا با شک.ه و ابهت می پره
سوار با دل و جرآتیه
براش آرزوی موفقیت دارم
دوست دارم یه روزی سوار قرصی مثل خوشدل بشم

بیش از1500مقاله و تحقیق رایگان سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:02 ق.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com

سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با124سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست وپنجمین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان:
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد